2prensannesi_06 Kizlar ekimde 10 da 9 aylik olacaz daha desteksiz oturamiyor saga sola doğru dusuyor ilk oglum oturabiliyordu basina gelen varmi bi sorun bisey varmirki
Enerjikmom 2prensannesi_06 canım bir doktor görsün 9 aya kadar normal diyorlar ama bilemem tabi bşr göster bisey yoktur inşallah içini sıkma
pasaklisinkukuli 2prensannesi_06 doktara giidn brnce d vitamini fala. Eksik olabilir yada başka bişey bi baksın doktor belki de normaldir
SemaK 2prensannesi_06 benim oğlum 9.5 aylıkken oturdu ama zorla ağlaya ağlaya. Düşücem korkusuyla çok ağladı sonra alıştı. Ama içinin rahat etmesi için götürebilirsin 9 a kadar oturması gerekli deniyor
bisenakillisinzaten 2prensannesi_06 benim kız 8.5 aylık oldu daha yeni yeni oturuyor asla oturmak istemedi bu zamana kadar.
2prensannesi_06 Enerjikmom gittik dedim kalca cikikligi dedi gecti hocam sikinti etmeyw gerek yok dedi
2prensannesi_06 pasaklisinkukuli kanlaro eksik degil baktilar kalca vikikligindan suphe etti gecti dedim sorun yok o zaman dedi