Karmom 9,5 aylık kesinlikle sabahları ben de sizin gibi düşünüyorum. Ben yürüteç de aldım iyi ki almışım en azından 10 Dk kadar onla koşuşturuyor etrafa çok seviyor , sonra çıkarıyorum kucağımda mutfakta kolay işler yaparken o da izliyo , çekmece açıyorum önüne her şeyi çıkarıp tekrar koyuyor , iç içe geçen kutulu oyuncak almıştım büyükten küçüğe onları iç içe koyup çıkarıyor , az emekliyo , az yürütüyorum , bazen eline yiyeceği bi şeyler veriyorum , şarkı açıyorum oynuyoruz böyle böyle akşamı ediyorum. Bir de magnet alacağım dolaba yapıştırması için çok seviyo onu