haticegktgkdr 27 aylik oldu oğlum ve bu zaman kadar hep memede uyudu . Kendi başına uyumayı bile bilmiyordu. Sabır taşı aldım ama başlamaya cesaret bile edemiyorum. 6 gün önce sabah kalktım tabi hemen emmek istedi verdim 1 er dakika ikisinide emdi. Sonra wabir tasini sürdüm hem renk veriyor hem tadi kötü gösterdim emdi ve anında tiksindi. Bütün gün surekli teklif ettim hep kötü emmicem dedi. Gece uyutmak biraz zor oldu agladi ama emmedi tabi çünkü tadi çok kötüydü. Agladi teselli etmeye çalıştım. Uyuya kaldı bisekilde. 2 3 gün ağlamalar oldu tabi. Çok şükür 6 gün oldu . Tabiki uyutmak çok zor ama alışacak zamanla. Kendini hazır hissettiğinde basla emin ol Allah yardim ediyor kolay gelsin sanada