ady Merhaba anneler Bebeğimin aklınızın alacağı kemik olan her yer çıtırdıyır kucağıma alıyprum sırtı bi alıyorum bilekleri bi alıyorum kol altı daha sayamayacağım kadar bi çok yerler normal mi bu durum bana yardımcı olursanız çok sevinirim yoksa doktora götüreceğim aklıma takılıyor
sencokbiliyon ady Eklem aralarında boşlular var. Henüz oturmadı, kaynamadı ve sertleşmedi. Bu boşluklar normal, ve zamanla azalacak. Normak bir süreç. Aynı korkuyu ben de yaşamıştım. 6 ay 21 günlüğüz hala devam o sesler.