Kızlar ertes 72 kullandım ve adetime 9 gün kala adet oldum ilaçdan 1 gün sonra ve 5-6 gün sürdü güzelce yıkandım 2 gün sonra tekrar azıcık kanamam oldu bekledim yine yıkadım 1 hafta sonra tekrar azcık oldum acaba gebelik olabilir mi bu durumu yaşayan var mı ilacın yan etkisi mi