Birerkekannesi_ Tekrar tekrar teşekkürler. Evet, çocuk da olunca imkanların yeterli, ortamın nezih olması çok daha önemli oluyor; direkt deneyimlemiş birilerinin ağzından duymak çok iyi geldi. Allah razı olsun, daima iyilere ve güzelliklere denk gelmeniz dileğiyle. 🌺