gencbir_anne merhaba ben doğurduğum andan itibaren hep zor emzirdim. Kızım 7,5 aylık hala zorla emziriyorum. Mama da gece yiyoruz bu arada. Memede hep ağlar, kucağımda hızlı adım yürüyerek, yerimde aşağı yukarı yaparak emzirdim. Şimdi oturup emiyor bazen yatarak. Emiyor dediğim de iki dk alıp bırakıyor sonra ben zorluyorum öyle öyle öyle emziriyorum. Yani kısacası vazgeçme.