Egemmmm 3 gündür aynı durumdayım bebeğim 4 aylık dr sadece parol ve sirke ile gargara dedi iğne istedim ek mama verdiğimide söyledim ama bebeğim küçük olduğu için yapmadı sirke parol ile geçecek gibi durmuyor dut kurusu suyu sabahları içiyorum bebeğimi maske ile emziriyorum ama çok zor hafiflemedi bile