bebelinko24 Kızlar Antalya’da yaşayanlar hangi hastanede diyetisyen var gidipte memnunn kaldığınız var mı
Passion_ bebelinko24 konyaaltında sağlık bakanlığının yeri var orada var memnun kaldım emzirme dönemi sonrası 4 kilo vermiştim
bebelinko24 Demetbulut merhaba bugün gittim şehir hastanesine pek memnun kalmadım. Birebir ilgilenme yok