2 gün önce aşı oldu ateşlendi soy çıkar ıslak bez koy derken sabahına banyosunu yaptırdım ateşi için ama bebeğim sanırım üşüttü kusması bi tuhaf sadece su midesi ekşimiş gibi hapşırıyor da sadece anne sütü alan bebeklerde üşütme için öneriniz var mı? Sık sık emziriyprum bunun dışında ?