Brok 17 aylık oğlum var 11 de uyuyor akşamları 2 de uyanıyor ve sabah 8 9 a kadar uyumuyor hatta bazen öğlene kadar uyumuyor ama ağlamıyor sadece uyumak istemiyor aranızda bu durumu yaşayan anneler var mı çözüm önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻
Semanur51 Brok benimkide aynı şekilde ama benimki ağlıyor sabaha kadar gece 2 de başlıyor sabaha kadar ağlar dişlerinden gazından diye düşünüyorum benimki gazlı bı bebek ama bilemiyorum yine de doktora götürdüm bişey yok diyolar ama yoruldum artık
Brok Hemde çok zor bende aynı şekilde çok yoruldum bir an önce geçer inşallah 😔 Bizde biraz zor diş çıkarıyoruz sürekli huzursuzluk var peki sizinkisi tekrar ne zaman uyuyor