mihragunes evet çok Zor bir süreçten geçiyorsunuz ama çok iyi düşünün sonra karar verin bura kimse size ya aldırın yada aldırma diyemez üç tane evlat acısı çekmiş ve 16 aylık evlat annesiyim ve doğuma hazırlık bile yapamadan nasıl olsa oda ölecek hissiyle sezeryana giren bir anneyim ve ondan sonra 20 günlükken soğuk havale geçirdi sayısını bile artık bilmiyorum ve oğluma kendim kaç defa müdahale ettim dilini bile çektim boğazına kaçmasın diye ve her ay oğlum havale nöbetlerini geçiriyor geçirecek altı yaşına kadar yinde rabbim yine nasip etse çok mutlu olurum on yıl evlat hasreti çektim gönlümden geçen size aldırmayın demek ama çok iyi düşünün bende çok zor geçirdim hem hamileliğim hem doğudan beri yinde canı sağolsun sonra pişman olmayın demeyen şimdi olsaydı böyle olurdu kardeşiyle yada acaba kız mı yada erkek mi nasıl olurdu