Kızlar 2 buçuk yaşında bir oğlum var 10 gündür adetim gecikmişti 5 dakika önce dayanamadım ve test yaptım iki çizgi çıktı çok duygusalım ikinci kez anneee oluyorum hem korkuyorum nasıl olucak diye hemde çok mutluyum duygumun tarifi yok anlatamam bilmiyorum lütfen benim gibi olanlar yazın biraz konuşalım siz ne hissetiniz