Kızlar 2 hafta önce bebeğimi sütten kestim tam alıştı uykusu düzene girdi derken hasta oldu geceleri aşırı uyanıyordu normal olarak şimdi iyileşti çok şükür ateşi falan düştü yatmadan ağrı kesici de verdim ama şu kaç gündür uyanıyor kucakta pışmış yaparken yada sallarken uyuyur durduğumuz anda uyanıyor yemin ederim uykusuzluktan öleceğim ( 2 yaşına girmek üzere )