Bugün 4. ay aşısı olmuştu gece 12 gibi 36.5-37.0 civarındaydı ama şimdi bakıyorum 37.8-38.4 görünüyor temassız ateşölçerle, koltuklaltından ölçüyorum 36.7 çıkıyor ben hangisine itibar edeceğimi asla bilmiyorum sadece zıbınla şuan ne yapmalıyım ne zaman hastaneye gitmeliyim