Ylnsln Kızlar bebeğim 2 ay 7 günlük oldu ama geceleri her saat başı uyanıyor. Yedoğan zamanında bile 2 saatte 1 kalkardık bu nedir ya 1,5 saatti şimdi saat başı uyanıyor. Acaba bu durum geçici mi kafayı yicem
Meryemervam Ylnsln aynısı başımda şuanda 2 ay 29 günlük 2 ayın başından beri gece uykusu haram oldu bir ayağım yatakta diğeri beşiğin yanında sürekli uyanıyor kundak yapınca bile inş 3 ayında gecer
funda94 Ylnsln merhaba, bizim de 2 ay 3 gün oğlum var. İki memeyi boşaltırsam üzerine gaz damlası sab simplex kullanınca rahat 3 saat uyuyor bazen huzursuz geceler oluyor aralıksız 3 saat uyumuyor her gün değişiyor daha düzen oturmadı rabbim güç kuvvet versin hayırlı cumalar
seymaa01 Ylnsln merhaba ben her akşam banyo yaptırıyorum 7 gibi sonra emzirme sonra masaj uyuyor yarım saat sonra tekrar uyanıyor sonra yine emziriyorum en son 9 da uyuyor gece 4 te kalkıyor doktora söylediğimde bu normal dedi yani artık 2 aydan sonrası uykusu düzene giriyor çok gazlı bir bebek olmasına rağmen gazını iyice çıkartıp öyle yatırıyorum belkide emziriyorsanız yedikleriniz gaz yapıyor olabilir mi
tazecikanne45 Ylnsln kızım 4 yasında. Onda da ne olduysa 2 ay aşısından sonra olmuştu. Oğlumda da 2 ay aşısından sonra oldu. Bizde aynı durumdayız. Uykusuzluğa nasıl dayanıyolar küçücük bünyeleriyle bilmiyorum
Ylnsln Meryemervam aynı durumdayım ya bazen yarım saatte bir uyanıyor inşallah 2. Ay atağı falandır sabırla bekliyorum
Ylnsln seymaa01 evet bende banyo yaptırıyorum ama akşamları biraz düzensiz uyuyor bende gece 11 gibi banyo yaptırıp emzirip uyutuyorum ama son zamanlar da her saat uyanmaya başladı acaba atak haftası vs olabilir mi
prensesinannesi41 Canım ben akşam 8 den sonra yatırıyorum 8 10 arası uyuyor gece 12 1 gibi kalkıyor mamaya sonrası 2 saatte bir uyanıyor 1 saate bir kalkarsa anlıyorumki gazı var fakat buaralar bizimkide bi hallerde 2. Aya girmemizle uyurken ağlayarak uyumaya başladı. Sonra sabahları en son en erken 8 yada genelde 9 10 gibi uyanırdı şimdi 6 da kalkıyor . Bi düzeni şaştı o zamanda uygulamaya girdim atak haftası dedi 🤷♀️ bu hala sürüyor bide covid oldu kuzum oyüzden uyku düzenine pek karışmıyorum şimdi hastalığı geçsin bi el atmam lazım sabahın köründe dikildik ayağa 😢
Ylnsln prensesinannesi41 sanırım benimde gazı oluyor o zaman uyumuyor. Aşıdan sonra oldu acaba onun mu etkisi var bilemedim atak haftası da olabilir şaşırdım iyice