Merhabalar bebeğim 16 aylık ve zaman zaman inatlaşmalar ve bağırmalar ağlamalar yaşıyor nasıl davranmam gerektiğini çoğu zaman biliyorum fakat bazen çok zorlanıyorum ne yapacağımı bilemiyorum uyku düzeni tamamen bozuldu kendi kendine uyuyordu yanında ben olursam tabiki ama şuan uykuya dalmakta da zorlanıyor istediği bir şey olmadığında ağlamaya başlıyor başka şeylerle meşgul etmeye çalışıyorum dikkatini çekmeye çalışıyorum ama bunlar da bazen işe yaramıyor ve istemeden de olsa ses tonum yükseliyor Buda yanlış bir davranış mı?