Kızlar destek olun fikir verin lütfen bana. Kızım yeni 3 yaşına girdi son 1 2 aydır gece kalkıp ağlıyor yanımda uyu diyor. 7 aylıktan beri tek uyuyor ara ara benle uyumuştur.. napicam konuşuyorum olmuyor yanımda uyu diyor, uyutup gidiyorum gece yine kalkıp yine çağırıyor :(