yagmurkokusu_ Bebelendik benim zaten azdı lazer geçmişim olduğu için eve aldım hem braun hem kiwi ama en çok kiwiyi kullanıyorum sayılabilecek kadar az yani kesinlikle tavsiye ederim. Üst bacağım ve özel bölgem kaldı. Onlarda çok az
Eliffatma0113 yagmurkokusu_ merhaba resmi var mı atımı kaç birde nereden aldınız mağaza da sordum atımı düşüktü
aryaggc berennur01 bende ayni dertten muzdariptim lazer yaptirdim gecti ve suan bende jiletle aliyorim kuru kese yapiyorum bazende islak kese puruzsuz gozukuyor 😂🪬
Eliffatma0113 Mircet teşekkürler bende alıcam sordum lazer yaptırın sonra alın dedi bende tüylerim seyrek neden yaptırım ki dedi öyleyse kullanabilirsiniz
Mircet Eliffatma0113 ben daha önce lazer falan yaptırmadım.Tün vücut detaylı detaylı yapsam bile 40 dk sürüyor elin alıştıkça zaten daha da hızlanıyorsun
Eliffatma0113 Mircet bende öyle düşünüyorum alıcam da atımı az değil mi sizce yeter mi yani hani 2. Çocuk olursa tekrar çıkarsa kullanabilir miyim aklımda deli sorular 😂 atım sayısı kafamı karıştırdı
Mircet Eliffatma0113 valla ben 2022 de almistim ama emziriyordum kullanmadım hatta aldığımı bile unuttum 8 9 aydır kullanıyorum o zaman ki fiyatı çok uygundu 😂 atim a falan bakmamıştım