arasefeannesi sebzeyle başlasanız daha iyiydi aslında zorlanabilirsiniz ilk tatlıdan başladığınız için. İlk başlarda zaten tadım yaptıracaksınız. Benim ilk 3 günüm kabaktı. Dümdüz buharda haşlayıp ezip verdim il gün ekşitti yüzünüz 2. Gün eh işte. 3. Gün çok sevdi yedi. Alıştırarak ilerlemeniz daha iyi.ek gıda sürecinin başlangıcı zaten doyurmak değil taşım yaptırmak. İlk gün bi çay kaşığı 2. Gün tatlı kaşığı 3. Gün yemek kaşığı yeterli oluyor. Benim hep 3. Günde tabak bitti bu yöntemi uyguladığım için