Kızlar tahlil sonuçları geldi. Herhangi bir enfeksiyon ya da kakada kan çıkmadı. Doktorumuz bu durumda her şeyin normal kabul edilebileceğini söyledi mukus olmasına rağmen. Biz içimizin rahat etmesi adına ikinci bir doktora daha göründük ve tekrar tahlil yaptırdık. Sonuç yine aynı çıktı. Gıda alerjisi konusunun netleşmesi işin bebek henüz çok küçük dedi doktorlarımız. Fakat kulak arkası ve vücutta döküntü vs olmaması alerji olmamasını destekliyormuş. Zaman zaman renk değişikliği olması normalmiş kakada. Aşırı sulu köpüklü ishal olmadıkça endişelenmeye yer yokmuş. Bu arada Biogaia kullanmaya devam edeceğiz doktorumuzun tavsiyesiyle.Hepinize sağlıklı bebekler diliyorum 🙏🏻