hbtltpl karpuz_ ben tatlı kaşığıyla veriyorum 8 aylık benim bebeğimde saat olarakta 4-5 saati geçtikten sonra üstünden veriyorum
Ardenaden linosko1 cay kasigi ile veriyorsanz hic vermeyin bana acildeki cocuk dr ve oglumunda kizminda dr olan hanimm5 vermelisn2 ler 2.5 lar etkisiz ona dedi gerkctn oyle atesi 2 verdm hic etki etmedi 5 versm bicak gbi kesti
mrvyhya karpuz_ doktor hemşireler 1 senedir bzie çay kaşığı diyor çok verilmesini onermiyorlar bnde aşıda atesde her durumda çay kasigiyla verdim
sedefyldrm0106 karpuz_ valla ben dün oğlumu doktora götürdüm 1 ölçek ver calpolu dedi bana şurup kaşığıyla
karpuz_ Usnac1995 aysebb mrvyhya sevimailesi asam Çok teşekkür ederim kızlar tatlı kaşığı dolu olmayacak şekilde verdim inşallah düşer ateşi 😕
asam karpuz_ kilosunun yarisi kadar werebilirsin ates varsa 4 saatte bir yoksa 6 saatte bir oneriyo doktorlar
ctml1901 Bir çay kaşığı veriyorum 8 aylığız bizde ama hiç faydası yok calpolun parol gibi bi nevi bebeğim ateşlendi hiç düşürmedi ateşini bende ibu fort kullandım çok iyi geldi
karpuz_ ctml1901 ya veriliyor mu başka bişey bende bilmiyorum dolven ne zaman kullanılıyor acaba benim bebeğim 5.5 aylıkken ateş için hastanede verdi doktor ama sonra başka bir doktor neden dolven vermiş bu bebeğe dedi🤷🏻♀️
hemsireanne01 ctml1901 kaç yaşında çocugunuz? 6 yaş altında ibufort kullanmak doğru değil çünkü. Lütfen ilaç önerisi yaparken emin olun. Sağlık söz konusu sonuçta .
hemsireanne01 ctml1901 eksik doz veriyorsunuz o yüzden faydası olmuyor. 2.5 ml - 5 ml verebilirsiniz. Yani şurup kaşığıyla yarım ölçek ve tam ölçek.
heygorl ctml1901 6 yaşın altına onu kullanamazsınız direnç durumlarında doktora danışarak dolven verebilirsiniz. Ayrıca hanımlar kilosuna göre vermiyorsanız ilacı dirençli ateşle karıştırıyor olabilirsiniz lütfen tatlı kaşığı çay kaşığı olaylarını bırakalım bilinçlenelim 🙏
hemsireanne01 karpuz_ ateşi kaç ? Bir tatlı kaşığı yada bir kaşık verebilirsiniz. Yani yarım ölçek yada tam ölçek ateşine göre ayı kurtarıyor.Ayrıca 6 ayı geçtiği için dolven de yarım ölçek verebilirsiniz. Her iki ilaç çarprazlama verilirse daha etikili olur. Aynı ilacı en az 6 saat arayla. Farklı bir grupla ise 4 saat arayla verebilirsiniz.
karpuz_ hemsireanne01 şuan elimde dolven yok sadece calpol var verilip verilmediğini bilmediğim için almamıştım. Ateşi 37.5 38 lerde gidip geliyor ama çok tuhaf bir ateş bir anda.dusup normale dönüyor sonra bir anda tekrar çıkıyor bacakları soğuk ayakları alnı elleri sıcak
heygorl Tatlı kaşığı ve çay kaşığı yanlış ölçü. Kilosunun yarısı kadar şırınga ile çekerek vereceksiniz. 8 kiloysa 4 cc 7 kiloysa 3.5 cc gibi. Bu konuyu araştırabilirsiniz ama yine de kaynak bırakıyorum annelerimizin bilinçlenmesi adına.
karpuz_ heygorl teşekkürler aslında bunu biliyorum ama elimde o ölçekten yok o ölçeğin ne kadar geleceğini de bilemedim
maygirl heygorl katiliyorum icerisinde ml belirten kasiklar şıringalr süs olarak koyulmuyor 1 tatli kasigi 1 caynkasik yanlis bi olcü snra etkisi olmuyor deniliyor olmaz tabi