İyi geceler,iki gün önce kv görümcelerim geldi kızımı görmeye, kızım bir aylık bu arada onlar gittikten sonra diğer günden beri yani iki gündür bebeğimi uyutamiyorum ,korkuyor sürekli sıçrıyor ağlıyor sadece kucağımda uyuya kalıyor yatağına bırakır bırakmaz uyanıyor ne yapacağımı şaşırdım sure fln da okuyorum ama yok mesela şimdi 5dk oldu uyutali yine uyandı ne yapacağım lütfen fikir verin