cansukydmrhn 3 kedim var. Cücü, Bücür, Zeze. Hepsini spontane gelişen isimler oldu. Cücü, soğan cücüğünden gelme😂 bulduğumuzda daha göbek bağı üzerinde parmak kadar bir şeydi.
Bücür, minicik ve hastaydı. Tekme yemiş, fıtığı vardı. Sokak kedisi olunca da öyle isim koymamıştık. Tedavi gören tek yavru kedi olduğu için şu küçük olan bücür olan diye tarif ediyorduk. Öyle bücür kaldı.
Zeze, planlı. Şeker portakalında herkesten dayak yiyen ama sevgi dolu Zezeden gelme. Cücü ve bücürden 5 yaş küçük, sürekli dayak yiyordu ama yine onlara sokulup uyuyordu. En sevdiğim kitap ve karakter de odur. O yüzden Zeze oldu😊