Hanımlar bebeğim 6 aylık oldu ama hala desteksiz oturmuyor devriliyormyada kendini hemen atıyo durmak istemiyor sizce bu normal mi destekli oturuyor ama aklım karışıyor herkes desteksiz oturmalı diyor da bide yere koyudugumda yüzüstü hemen dönüyor ama aglıyo krize giriyo alsa sürünmek durmak istemiyo böyle nasıl emeklicek bilmiyorum