Kızıma 25 aylıkken yani bundan yaklaşık 1.5 2 ay önce tuvalet eğitimi vermeye başladım. Hazır olduğuna dair her turlu sinyalleri yakaladığım için başlama kararı almıştım ki.zaten çokta tahmin ettiğim kadar zor olmadı ilk başlarda. 2 hafta sonrasinda neredeyse tamamen çozmustuk bazen kendisi söylüyordu bazen ben soruyordum ve iyiye gidiyordu tabiki arada kacirmalar disarda oyun esnasında kacirmalar da yaşıyorduk ama sorun etmiyordum ve tabiki yine uyarıyordum.
Fakat şuan herseu tamamen tepetaklak oldu aradan 2 ay geçmesine ve bu işi öğrenmiş olmasına rağmen 4 5 gündür kesinlikle tuvalet kullanmıyor. Surekli bilerek gözümün içine bakarak altına yapıyor. 5 sn önce çişin geldi mi annecim diyorum hayır diyor ama sonra gidip altına yapıyor, hayır dediği içinde tuvalete zorla oturtamiyorum tabiki. Ne yaptım nerede yanlış yaptım anlamadım. Birkaç kaçırdığı sira kızdım biraz fazla da olmuş olabilir. Ama şuan her ne yaparsam yapayım düzelmiyor ve kafayı yiyeceğim her allahin günü çamaşır yıkamaktan sıkıldım. Ne yapabilirim böyle bir durum yaşayan var mı lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Konuşuyorum anlatıyorum güzelce izah ediyorum olmuyor,uyarıyorum kızıyorum olmuyor,bağırıyorum poposuna bir iki minik vuruyorum yine olmuyor artık tehdit etmeye de başladım altına yaparsam parka götürmem vs diye hiç birinden bir sonuç alamadım
Tuvalete yaptığı sırada ödül de veriyorum örneğin minik bir çikolata o da ise yaramadı
Lütfen bir hal çare….