Burcudmrel ezgiii12490 evet gittim ama bir zaman sonra kendim halletmeye başladım yara yeri zaten çok uyuşuk oğlum bir buçuk yaşında hala ağda yapınca hissetmem o yeri
3kedili2bebekli ezgiii12490 evet yapiyorlar korkuyorsanız söyleyin oraya yapmayin diye dikkat ederler bence güvendiginiz bir kuaföre gidin ben öyle yapmıştım
Aybarss-k Ben gittim bişey olmamıştı 40 çıkınca gitmiştim sadece dikişin üzerine değilde kenarlarına yapmıştı