060606 3 ay oldu doğum yapalı halen daha dikişlerim ağrıyor normal mi. 2. Ayda muayene olmaya gittiğimde iç dikişimin uç kısmının kapanmadığını söyledi doktor bu kadar uzun sürmesi normal mi
aslhnkrts 060606 benim 6 ay oldu eğer üşütürsem ayaklarımı , uzun süre ayakta durursam ağrıyıp sızlıyor hala
Sblatc 060606 görümcemin böyle olmuştu iç dikişlerimi ne tam tutmamış ağrısı oluyodu 6 aya geçer normal demiş dr ama doktoru biraz ilgisizdi sanki
oykumMom Üstte kalsın benim çok dikişim vardı ama 15 günde düştü dikişler 1 ayda toparlandım 1 yıl oldu ara ara ayaklarımı soğuk tutarsam sızı oluyor çok az anlık
060606 Normal doğumunda sezaryenden bi farkı olmadı yani benim için dikişler konusunda 😞 Birde bakırlı spiral taktırdım 2. Ayda ne lekem duruyor ne kanamam bide kasık ağrısı oluyor.