Betelgeuse_ Nasıl kaynattınız bilmiyorum ama, ben döküm Tava kullanıyorum lavanın. Sadece sünger ve bulaşık deterjanı ile yıkıyorum. Başka bir şeyi içine çekiyormuş. Kaynar su ile yıkıyorum iyice kuruluyorum. Sonra yağlayıp kenara koyuyorum. O şeyler bilmiyorum yok gibi karsılasmadım sanırım ya da yaptığınız et tavuk vs bir şeyle dökülüyor olabilir mi? Çünkü tam isitmadan yiyecek koyunca yapışıyor