hastaneye yatış verdiler damar yolu açtılar 2 gündür iyiydi damar yolu kapanmış yeniden ayağından açtılar çok acı çekti ağladı susmadı ayağında ki damar yolunu çıkartınca sakinleşti eve gitmek istiyorum. covid olup evde tedaviyle düzelen oldu mu yardımcı olun kızlar😞bu arada ateşi ve öksürüğü vardı