AEgemm denizdeniz1 yapmayın zaten bebeğiniz prematüre ki olmasa da tuzlamak tehlikeli bir doktor paylaşmış serebral palsiye bile sebep oluyormuş. Oğlum da prematüre doğdu vücut ısılarını dengeleyemiyorlar. Odanız bebeğiniz için biraz sıcak olabilir o yüzden terleyip teri soğuyordur muhtemelen. Oda ısısını ayarlamaya çalışın düzelecektir.
Fatihinannesi05 Benim bebeğimde doğduğundan beri öyle şimdi 17 aylık hala devam ediyor alerjik bebeklerde normalmiş benim bebeğimde süt alerjisi vardı şimdi yediriyorum yüzü dökmüyor ama hala hassasiyeti var demekki bir ara doktora sorduğumda normal demişti