Bebelendik dinletmek değil kendin söylemen lazım psikolog bir arkadaşım var gece bebek uyurken kulağına seni çok seviyorum bugün sana kızdığım için özür dilerim ama seni sevmediğim anlamına gelmiyor sen bizim için çok değerlisin vs. Gibi olumlu cümleler söylersen bilinçaltında anne sesi güvencesi ile kendini ilerde daha iyi ifade edebiliyormuş keşke bebekken bizlere de yapılsaydı anksiyete var bir nesilde ben kızıma dört senedir her gece yapıyorum sabahları uyandığında mutlu neşeli bir şekilde kalkıyor 🌸