ahsenlinam Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük gündüz yok denicek kadar uyuyor ayağımda sallamama rağmen 10 dk uyuyor sadece ve çok huysuz sanırım geçmicek bu huysuzluğu karalara bağladım evden çıkamaz oldum bu durumu yaşayan var mı
ebrarkusuum ahsenlinam 2 ay 16 günlüğüz bizimde gündüz uykumuz yok denecek kadar kucakta emerken uyuyor yerine koyunca hemen uyanıyor gece uykusunda da uykusu olmasına rağmen direniyor en erken 11 de uyuyoruz şu ara 😢 o yüzden de huysuzluk oluyor illaki dışarda da kucakta duruyor araba puset vs sevmiyor
esty35 ahsenlinam bizde 2 ay 17 günlüğüz gündüz uykularımiz bizimde yok denecek kadar az parça parça 30 dk yı aşmayacak şekilde uyuyoruz 😔 geceleri için de banyo+masaj+pijama rutini oluşturduk en geç 21.30 da uyuyoruz sabaha kadar emzirmek için kalkmasam uyanmıyor bu durumu doktorumuza danıştım gece uykusunu yeterli alıyorsa gündüz bu kadar uyuması yeter dedi