merve8126 tugba12tugba bulunduğunuz ortam sıcak mı normal diye biliyorum temiz tutmak gerekli yıkayın her gün yıkadıkça düzelir
Sungerbob tugba12tugba Anladığım kadarıyla isilik olmuş eviniz çok mu sıcak yada çok mu giyidiriyorsunuz
dilos6 tugba12tugba sarılık tedavisi gördüyse o ışını vücuttan atmak için vücudu böyle döker 1 ay kadar onun dışında bilmiyorum alerji gibi de duruyor
defnemoms24 tugba12tugba yaa maşallah çok bal ay şimdiden bu çok küçük hallerini özledim kızımın. Benim kızımda da oldu, isilik onlar geçer. Doktorumuz krem vermişti onu kullanmıştık hemen geçti.
Fatmadmrr tugba12tugba benim bebeğimde de olmuştu ama bu kadar yoğun değildi. çok sıcaktan oluyor eğer ondan değilse benim doktorum çok tatlı yersen olur veya sakalı bıyığı olan biri öptüyse ondan da olmuş olabilir demişti. Bu arada maşallah çok tatlı gözüküyor 🧿🧿🧿
Fatmadmrr Fatmadmrr kendiliğinden geçti bu arada bir şey kullanmadım sadece odanın sıcaklığına dikkat edip çocuğu kimseyle tek bırakmadım benden habersiz öpen vardır diye 😅😅😂
susamtanem_ Bir şey kullanmanıza gerek yok evinizi biraz havalandırın üstünü inceltin terledikçe değiştirin 2 güne geçer eğer geçmez artarsa doktora gitmelisiniz bir de böyle olduğu zaman öpmeyin özellikle babası bana doktor demişti
Bebegimm1 tugba12tugba sivilcelenme normal ama bebeğiniz isilik de olmuş bulundugunuz yer nasıl bilmiyorum ama evin içinde şapka takmayın dışarı çıkarken kış ayında takardım sadece üstü kalın bana göre sıcaktan isilik olmuş kendiniz gibi giydirin bebekler sıcagı sevmezler
filizmom tugba12tugba isilik gibi duruyor. Benzer foto ile benzer miniklikte bebekle post açtığım gün geldi aklıma.. şimdi 5.5 aylık 🫠 off zaman çok hızlı geçiyor yaa hiç indirmeyin kucağınızdan bol bol foto çekilin öpüp koklayın missss
Beyzaveduru tugba12tugba Oyy kurban olsunlar❤️mis gibi kokar şimdi. İsilik gibi duruyor ama siz 1.ay kontrolüne gidince mutlaka doktorunuza sorun. Alerji de olabilir