bynviyolin odamızda beşik kullanacak kadar bir alan olmadığından doğduğundan beri odasında yatıyor. 40 çıkana kadar yanında yattım sonra telsiz almıştım. Sonrasında kendi odasında yattı. 5 aylıkken hastalandı bi havale geçirmişti beyini oksijensiz kaldı falan dediler. O nedenle eeg çektirmeye gitmiştik doktor bi süre sizinle beraber aynı odada kalsın dedi. Park beşik aldık. 6 ay kadar aynı odada yattı. Tatile giderken park yatağı yanımızda götürmüştük. Geldiğimizde eve çıkarmadım kendi yatağında yatsın diye. Öylelikle odasında uyumaya başladı. Aşamalı olarak yapmadım direk bıraktım odasına baktım uyanmıyor öyle devam etti 😀