Stass
Çok çok geçmiş olsun, gerçekten çok üzülüyorum böyle olaylara. Eğer ağlaması yoksa muhtemelen çok acısı yoktur. Yüzeysel bir yanıktır. Zaten pansumana gittikçe pansuman sırasında biraz sızlar sonrasında hemen toparlar. Birde bebek derisi çok çabuk iyileşir. Rabbim şifa versin.🙏