Kızlar 14.aya girdik berbat geçiyor en başta uykuu gayet güzel düzeni vardı ama şimdi saatinde yatırsam 1 saat sonra kalkıyor ve bidaha çok zor uyuyor diş çıkarıyor sanırım ama uyku düzenimiz bozuldu yaa dün parol verdim rahat yattı bıgünde tetagil sürdüm bakalım kalkıcak mı atak mı ya da anlamadım ya sizin bebişlerde ne gibi değişiklikler var ☹️