gurbet_gelini12 Oğlum 4 yaşında yeni yeni huylar edindi kendine bardakları kırıyor eşyaları yere fırlatıyor elınde ne varsa televizyona fırlatıyor telefonumu havaya attım hızlıca yere atıyor eskiden böyle değildı cok sakın bir çocuktu şuan bunları görünce şaşırıyorum çok agresifleşmiş bide o sinirle benide dövüyor elleride baya ağır mış bu arada😅😅bu durumda olan varmı??
ahkalbimm gurbet_gelini12 4 yaş sendromu hiç birşeye benzemez. Ufak çaplı kalp krizi geçirttirir, saç baş yoldurur, arada ağlatırda anaları. Rabbim size ve bizlere sabır versin inşallah 🤧🤐
antropologanne gurbet_gelini12 Bu benim kizim, anasinifins basladi birde. Su an mesela bu saatte uyuyamiyorum. Gunlerin stresi yorgunlugu sinir harbi var uzerimde. Dusunuyorum yarin beni neler bekliyor 😥
Mikoiledikonunannesi gurbet_gelini12 ahh herşeyi bir kenara atiyorum şu kusmesi yok mu . Ayyy bide kiziyorum bana diyor ben miko degilim/ miko kardeşi/ bana niye kiziyorsun hoooop yarım saaat ikna etmeye calisiyorum
CankizimRavzam gurbet_gelini12 evet canım benim 2 yaş 3 yaş neymiş dedim ben 4 yaşı gorunce inanılmaz zordu şimdi durulmaya başladık gibi 5 yaş olacaz nasipse ☺️
gurbet_gelini12 ahkalbimm ayy çok zormuş 4yaş sendromu anam başa çıkamıyorum sakınleştıremıyorumda siniri geçti mi kendisi gelıyor yanıma özür diliyor sonra öpüyor beni kucaklıyor 😢
gurbet_gelini12 antropologanne eşim diyor aman aman ortalık ta bisey bırakma televizyon a fırlatıyor herseyı kırarfelan alamam🤣dedım çocuk anamı ağlattı sen televizyon derdindesin الله yardımcımız olsun
yker gurbet_gelini12 biz de her şeye küsüyoruz istemediğimkz şeyler olunca hemen ağlama elindeki seyleri tehditle fırlatma özellikle kardeşinin üzerine atarım döverim islatirim bebeği gibi 😏😏 Anam ağladı beee Beni en zorlayan boş beleş şeylere ağlaması heralde artık tahammülüm kalmıyor
gurbet_gelini12 yker aynı bız bana dıyor senı artık sevmiyorum sakın sakın yanıma gelme senı istemıyorum sonra yarım saat geçıyor anne üzür dilerim diyor gelıyor sarılıyor 🥹
limonkolonyasi gurbet_gelini12 kızım da yeni 4 yaşına girdi istediği olmayınca ağlama , agresif haller sanırsın ergen😅 sinirlendiğinde ara da atma olayı da yeni çıktı bizde de hep zor ve yoran bir çocuktu ama bu aralar daha fazla ters cevap vermeler vs. De var gerçekten Allah yardımcımız olsun
gurbet_gelini12 limonkolonyasi işimiz çok zor Allah yardımcımız olsun bide çalışıyorum eve geldıgımde krızı tutmuyormu anam deli oluyorum resmen sabrımı yokluyor😏
gurbet_gelini12 Melek1921 daha beyeri varmış kız😂😂hrrsene yenı bır başlangıç acaba bızı neler bekliyor
gurbet_gelini12 @“Mikoiledikonunannesi”#p33031002ayy yerım ben onun küsmesini inadını 😅😅hele hele laflara sen😅
antropologanne Evcilik Tam olarak geçti diyemem, ama şiddeti azaldı 😂 Sınıf arkadaşlarının çoĝuda aynı durumda, hepsi birer küçük ergen modunda 😂 Ama ilk baştaki zorluğu kalmadı tabi, ins sizin yavrunuzda tez zamanda sakinlesir 🙏😍