Kızlar uykudayken ve uyanıkken bebeğim sürekli ıkınıyor özellikle uykusunda ıkınıyor kaka çiş olayı yeterli yapıyor yani gaz deseniz üstten alttan çıkıyor aslında ama yeterlimi gelmiyor çıkması acaba göbeğimizde düşmedi ondan kaynaklımı diyorum bilemiyorum bu haftada başına böyle bir şey gelen varmı normal mi gaz ilacı aldık zinco kullanıyoruz üç gündür ama faydasını görmedim henüz gaz mı onuda bilemiyorum tabi ıkınması