Yesillhanim Bende aynı durumdayim kızım 3 yaşında olacak ve tuvalet eğitimi, uyku düzeni çoktan tamam ve en baştan çok uslu ve uyuyan bir bebekti. Bebek sevmeyi çok özledim ama rahatlığa da alıştım . Ayrıca muayene doğum parası, bez, ihtiyaç olursa mama bunlari düşündükçe hep erteliyorum. Sonum ne olur bilmem 😂