Aynen öyle bende şuan 20gunluk olduk sürekli uyandırıp emzirdim sakın uyuyo diye almamazlik yapmayın doktorum her iki saatte bir uyandırıp emziriceksin yoksa saralik olur dedi ben iki saat bile beklemedim 1saatte bir kalktım emzirdim şuan çok şükür hiç saralik felan olmadi