Tecrübeli annelere sormak istiyorum kızım 20 aylık bende 17 haftalık hamileyim kiminle konuşsam ilk çocuk biraz ihmal ediliyor felan tarzı konuşuyor moralim bozuluyor şimdi ben kızımı kreşe başlattım erkenden en azından adapte olsun destek alacağım birisi de yok bu süreçte bebek biraz büyüdükten sonra kreşi bırakacağız diye düşünüyorum ama gerçekten kafama takılıyor ilk çocuk ihmali ister istemz oluyordur ama 2. Plana atılıyor görürsün felan demeleri can sıkıcı