Doga80 Mantar sanırım,yarın doktora götürücem,kabarık kabarık üzerinde de beyazlıklar var, varsa nasıl geçirdiniz? Ve acaba neden olur ?
yavrupotuncek Doga80 canım benim bebeğimde de oldu aynısı bir iki hafta sonra dış patlattı tam zamanı hatırlamıyorum doktor dış asitli olduğu için tukurukten ta çıkana kadar bu şekil yapar demişti yani diş cikarma dışında bebekler bı tarz pişik olmaz demisti
sekerszkahve Doga80 hamazinc ve travazolu dönüşümlü sürün benim bebeğimde de olmuştu çok kötüydü onu iki gün sürünce geçti bide ıslak mendil kullanmayın dalinle yıkayın kurulayın kremleyin geçer inşallah geçmiş olsun
Evaninanasi Doga80 bizde 3 defa diş sürecinde oldu sivilce gibi pişik. Diş çıkınca onlar da kayboldu. Şu an üst köpek dişi çıkıyor mesela yine aynı şeyi yaşıyoruz.
Doga80 yavrupotuncek 1 yaşında benim oğlumda, şu an 8 tane dişi var ama hala çıkarmaya devam ediyor tabi, ilk defa oldu böyle bir şey ama, anlayamadım sebebini
Doga80 sekerszkahve ıslak mendil hiç kullanmadım, temizleme pamuğunu ıslatıp kullanıyorum doğduğundan beri, ilk defa böyle oldu
EcrinMelek1- @Doga80 mantar bizim kızın poposunda da çıktı hafif şekilde önünde de vardı sırtına doğru kızarıklık vardı yani sırtının bez gelen kısımlarında 2 hafta krem kullandık tam geçmeye yakın bu sefer de özel bölgesinde önünde yani el ayak ağız hastalığına yakalandı sadece orasında ve iki dudağının birleşim yerinde ve ağzının içinde vardı hâlâ devam ediyor krem kullanmıyoruz önündeki noktacıklar hâlâ devam ediyor 🤦
Doga80 rodinssmom sağlık ocağına gittiğimde doktora sormuştum o zaman oğlum daha küçüktü hatta, mantar yoktu tabi, pişik için kullanabilirsin demişti
Doga80 Evaninanasi yaa, dişten olabileceği hiç aklıma gelmedi, azı dişleri cikicak ondan olabilir belki de
Evaninanasi Doga80 yani bilemedim benim kızımda sadece sudocrem geçiriyor ama dişten olduğunu şuradan anlıyorum, tam diş çıkarma sürecinde tükürük salgısı artınca oluyor ve o diş çıkana kadar asla geçmiyor. Diş çıktıktan sonra tamamen geçiyor. Biz de sadece azılarda ve üst köpek dişinde yaşadık. Diğer dişlerde olmamıştı hiç böyle bir şey.