Yigittsmom Herkese merhaba. Elinde fazladan Aptamil alerji maması olan var mı? Bebeğimin maması rapor gününden önce bitecek son kutudayız ve daha 20 gün var. Elinde olup göndermek isteyenle iletişime geçebiliriz. Şimdiden teşekkürler
jdjdjf Yigittsmom adı ne memnun musunuz kızımın alerjisi çıktı süt e . Doktor a gideceğiz sizin de süt e mi alerjik içer mi bebek acaba mamayı sütüm bazen az çünkü