Benim yeğenimde kabız olmuştu bunun için doktor çocuğu beline kadar dayanabileceği sıcaklıkta suya sokun bir süre bekleyin demişti ama su kontrollü olsun yakmasın çocuğu dayanabileceği sıcaklıkta bu yumuşatıp kakasını yapmasını sağlar benim yeğenim yapmıştı umarım sizdede işe yarar