tugces09 semra033 ben sezaryen doğum yaptım bugün 35. Günüm bende de sarı renkli ve kokulu akıntı geliyor ama çok az normal mi bende bilmiyorum beyaza dönünce normalmiş sanırım beyaza dönmesini mi bekleyecegiz ne yapacağız bilmiyorum ilk dogumum 🙊
umyhl semra033 koku varsa enfeksiyon olabilir bende bikaç gün bekleyip gitmemiştim ilerlemiş koku varsa hemen doktora gözükün
Gmzznrr semra033 bende normal yaptım kokulu akıntım var birde ses cıkıyo arada oradan sizde de oldu mj hiç
artikbiranneyim tugces09 aynısı bende de oldu. 40. Gün kontrole gittim doktoruma, enfeksiyon var mı diye muayene oldum normalmiş, 41 de de adet oldum zaten
semra033 tugces09 benimde aynı valla geçer diye bekledim gelmedi bide böyle otururken falan birden akıntı geliyor hissediyorum
tugces09 artikbiranneyim doktorum herhangi bir öykün olmazsa 40ta gelmene gerek yok dedi ben 1 hafta sonra gittiğimde normaldi herşey.. biraz daha takip edip gideceğim olmazsa