Kızlar normal doğum için hastaneye girip 12 saat sancıdan sonra bebeğimin kalp atışı yavaşlamaya başladığı için acil sezeryana alındım o ara sancı içinde kivranirken sezeryanin cinsini falan bilmiyorum nasıl yapıldığını. Ama iki ucunda ip düğümü var arası yapistirma gibi yani ip vs gözükmüyor. Bu dikiş başlangıç ve bitişindeki ipler alınacak mı yoksa kendiliğinden düşüyor mu bilgi verir misiniz