Myrtle dişleri kaşındığı için ve isteği olduğu için elma, yeşil soğan gibi şeyler verdim. Doktorumuz da verebilirsin dedi.
Zaten ilk süreç tadım süreci. Doyurmak değil, tadıyor şu an. Anne sütü aynı şekilde, hatta daha fazla alıyor. Yavaş yavaş oturmaya çalışıyor kendisi. Ama daha katı gıdaya baslamayacagim.
Bu arada 3- 4 aylıktan itibaren meyve sebze suyu da verilebiliyor az miktarda. Mamayla beslenen bebeler su da içiyor baktığın zaman.
Zaten dişlerini kaşısın diye verdiğim şeylerden birkaç damla belki gidiyordur midesine. Ardından anne sütü de alıyor. Anneme de danışıyorum bu süreçte. Ben size şu ayda şunu verdim diye anlatıyor. Doktor da ek gıdada geç kalma diyor, 6.ayı beklemeyi geç buluyor doktorumuz.
Her bebeğin gelişimi farklı. Bunu da annesi daha iyi bilir. Ek gıdaya başlanacaksa , gelişimini, uygun olur olmadığını her anne kendisi takip edebilir. İlla 6 ayı beklemeye gerek yok.
Yazdığım yalnızca size değildi. Erken başlayanlara laf söyleyenlere..
Her anne bebeği için en iyisini düşünür.
Sağlıkla büyüsün bebisler 🌸