Bennededimki Aşırı ağlıyor ve çok mızmız. Alttan çıktı üstten de kabarmış fenaa. 8 aylık olduk atak da eklendi ne yapalım bacılar jel, şurup veriyorum çok kötü olunca başka çarem yok
yavrupandaannesi Bennededimki ben bu dönemde eline dolaptan çıkam salatalık havuç tarzı besinleri veriyorduk soğuk olduğu için onlar rahatlatıyordu çok huysuzlanırda da calpol veriyordum 1 tatlı kaşığı
babyboy_35 Bennededimki tetagil kullanıyorum sevmiyor ama ağlayınca döküyorum döktükten sonra 15 dakikaya uyuşturuyor sanırım sakinleşiyor
findiginannesi_ Bennededimki Eğer yaparsan faydasını görürsün 2-3 yemek kaşığı zeytinyağına 10 adet felan karanfili ez toz yap zeytinyağına kat dolabın alt tarafına at soğuyunca bebeğinin diş etine güzelce sür parmağınla iyi gelir inşallah 🙏
annevebebegiii__ Bennededimki calpol çok verme böbrekleri yorar dedi doktorumuz. Buzluğa emziğini koyuyorum bir kaç dakika öyle verince rahatlıyordu
yavrupandaannesi Bennededimki ben günde sadece 1 kere veriyordum oda çok aşırı huysuzlanırsa oda tetagil i doktorum önermedi
nazlii1_ Bennededimki calpolu 4 saatte 1 veriyorum ateşi için tetagilde biraz pahalı ama gerçekten ağrısını alıyor günde 2 3 kez sürüyorum
tostperisi Bennededimki calpol diş için hiç vermedim heralde. Tetagil, osanit diş topu, karanfil yağı ve jelleri kullandım daha çok azılar köprk dişleri hepsi geliyo biranda
yavrupandaannesi Bennededimki evet bizde şaşırdık içimize kurt düşürdü değiştirdim sonra da zaten doktoru da yine de tereddütte bıraktı kullanmadık
dehaceren Dentigel jel kullanıyorum tam bir kurtarıcı gerçekten. Tetagil kullanıyordum ama son zamanlarda fayda etmez oldu köpek dişlerinin acısını geçirmiyordu. Ama dentigel gerçekten işe yaradı denemekte fayda var :)