ymc516_ havva2626 yanlış yazmisim 4 te basladik zaten doktor kontoluyle. Ocean demiri normal seviyede olan çocuklar için dengede tutuyormuş sadece. Ama alt seviyelerde olduğunda yukseltmiyormus.
pantenkelebek havva2626 sidefer bayıla bayıla içiyor şişeyi görünce kendi geliyor yanima ağzını acıyor önceden ferro sanol kullaniyorduk ağlıyordu kaçıyordu berbat bir tadı vardı sidefer çok güzel
Hll112 ymc516_ biz demirin damlaya başladık direk rengi çok koyu ve ağır kokuyor sizinki de öyle mi ? Bir de bize doktor kilosu kadar sabaha akşam verdiyor sizin nasıl
ymc516_ Hll112 evet rengi koyu demir kokuyor sanki. Biz 30 damla veriyoruz 20 damlayla başladık demirimi eksik çıkınca sonra damla sayısını 30 a cikardi hala yukselmedigi için doktor
twinklestar ymc516_ damladan memnun kaldınız mı acaba, kilo başına kaç damla kullandınız, kızımın değeride düşük ama damla sayısı konusunda doktordan doktora farklı görüş geldi kafamız karıştı
ymc516_ twinklestar twinklestar 3 ay kullandım 30 damla olarak. 1 aydirda kullanmiyorum bu hafta doktora gidip tekrar kan tahlili yaptiriz umarım artmıştir. Daha önce 20 damla olarak kullaniyordur o zaman da artmamisti kan değerimiz o yüzden 30 a cikarmisti
twinklestar ymc516_ teşekkürler umarım artmıştır. Kaç kiloya 30a çıkardı peki, dişlerde de grileşme görüyorum sizde oldumu acaba
ymc516_ 10kilo da öyle kullandık. Bizde grilesme olmadı. Damlayı verdigim gbi hemen bol su icirdim hep.